موفقیت مدیران بازاریاب
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 30
فهرست
عنوان
صفحه
چکیده
مقدمه
نام تجاری
مدیریت نام تجاری
بیانیه مأموریت
تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی
تدوین راهبرد نام تجاری
ابعاد نام تجاری
ماتریس استراتژی های نام تجاری
ارزش نام تجاری
ارزش مالی نام تجاری
محاسبة ارزش نام تجاری
ارزیابی ارزش نام تجاری
شواهدی بر ارزش نام تجاری
نتیجه گیری
منابع
1
2
3
4
5
9
10
12
15
17
19
19
20
21
22
25
چکیده
دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.
دراین مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.
مقدمه
مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آن که تلاش آنها برای خلق و نگهداری Brand فاقد برنامه ریزی های لازم بوده بدلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند بصورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند. اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران Brand، مفاهیم بازاریابی ر از قبیل شناخت نیازهای مشتری، موضع یابی، فعالیت های ترفیعی و تبلیغاتی بخوبی میدانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند اما در مجموع آن چه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری بکار گیرند.این همه از آنجا ناشی می شود که آنها شناخت درستی از نام تجاری بعنوان یکی از مهمترین دارائیهای نامشهود شرکت ندارند و برداشت آنها از دارایی صرفاً شامل چیزهایی است که درنظر می آید و قابل لمس است همانگونه که علم مدیریت سازمان می تواند مدیران مؤسسات تولیدی را با استفاده از ابزارهای مدیریتی نظیر هدف گذاری، برنامه ریزی، همآهنگی، بسیج منابع و امکانات و کنترل یاری دهد تا به اهداف سازمان دست یابد. علم مدیریت Brand نیز مدیران را قادر می سازد تا برنامه ریزی مدیریتی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام تجاری بکنند، بگونه ای که بدون به هدردادن منابع، میزان دستیابی به اهداف بیشینه شود.
نام تجاری
شاید بتوان فت که بارزترین مهارت حرفه ای بازریابان، قابلیت توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری(Brand ) است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است. نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می
سایر محصولات :
موفقیت مدیران بازاریاب
موفقیت مدیران بازاریاب ...
موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 صموضوعاتی که بر...
موانع توسعه بهره وری درایران 26 صموانع توسعه بهره...
مواد لازم برای نقاشی سیلیکات 79 صمواد لازم برای نقاشی...
مهندسی مجدد پروژه های پتروشیمی 16 صمهندسی مجدد پروژه های پتروشیمی 16...
مهندسی و معماری سیستمها 37 صمهندسی و معماری سیستمها...
مهندسی مجدد چیست ؟ 33 صمهندسی مجدد چیست ؟...
مهندسی مجدد درس کاربردکامپیوتر در مهندسی صنایع 6 سیگما 131 صمهندسی مجدد درس کاربردکامپیوتر در...
مهارتهای نیروی انسانی در سازمانهای امروزی 12 صمهارتهای نیروی انسانی در سازمانهای...
منابع انسانی با کیفیت ؛ کلید طلایی رقابت 16 صمنابع انسانی با کیفیت ؛...
منابع «نیروهای» انسانی 25 صمنابع «نیروهای» انسانی 25...
مقدمهای بر مدیریت منابع انسانی 22 صمقدمهای بر مدیریت منابع انسانی 22 ص...
مقدمه ای بر سیستمهای خبره 75 صمقدمه ای بر سیستمهای خبره 75...
مقدار مصرف کود ازتهمقدار مصرف کود ازته...
مقایسه هزینه اثربخشی روش دیالیز با پیوند کلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژامقایسه هزینه اثربخشی روش دیالیز...
مفهوم مدیریت 14 صمفهوم مدیریت 14 ص...
مفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت جامع 17 صمفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت...
مـدیریـت شطـرنجـیمـدیریـت شطـرنجـی...
معماری سیستمتوزیعی مدیریتاطلاعاتبیمارستانی 28 صمعماری سیستمتوزیعی مدیریتاطلاعاتبیمارستانی...
معماری سازمانی 13 صمعماری سازمانی 13 ص...
معرفی روشهای نوین مدیریت 22 صمعرفی روشهای نوین مدیریت...
مطبوعات 32 صمطبوعات 32 ص...
طرح توجیهی تولید آبمعدنی طعم دارطرح توجیهی تولید...
مطالعه تطبیقی نظام تحقیق و توسعه در بیمارستانهای کشورهای منتخب 42 صمطالعه تطبیقی نظام...
مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران 33 صمطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت...
مشکلات مدیریت در ایران 34 صمشکلات مدیریت در ایران 34 ص...
مشاوره 36 صمشاوره 36 ص...
مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 صمسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه...
مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار 13 صمسئولیتهای اجتماعی مدیران و...
مسئولیتهای اجتماعی مدیران 13 صمسئولیتهای اجتماعی مدیران 13 ص...
مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران 13 صمرکز اطلاعات و...
مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 صمرز میان پنهان و آشکار پولشویی...
مدیریت کیفیتمدیریت کیفیت...
مدیریت کار و زمان 6صمدیریت کار و زمان 6ص...
مدیریت ژاپنی 30 صمدیریت ژاپنی 30...
مدیریت پیمان 15 صمدیریت پیمان 15 ص...
نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات همراه با پاسخ نامهنمونه سوالات آزمون...
مدیریت و رهبری در رسانه 15 صمدیریت و رهبری در رسانه 15...
مدیریت و برنامه ریزیمدیریت و برنامه ریزی...
مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک 13صمدیریت و برنامه ریزی استراتژیک 13ص...
مدیریت و برنامه ریزی 15 صمدیریت و برنامه ریزی 15 ص...
مدیریت و اقتصادمدیریت و اقتصاد...
مدیریت و اقتصاد گاوداریمدیریت و اقتصاد گاوداری...
مدیریت نوین و توسعه پایدار 40 صمدیریت نوین و توسعه پایدار 40 ص...
مدیریت موفق 31 صمدیریت موفق 31 ص...
مدیریت منابع انسانی در بیماریهای مدیریتمدیریت منابع انسانی...
مدیریت منابع انسانی 8صمدیریت منابع انسانی 8ص...
مدیریت منابع انسانی 30 صمدیریت منابع انسانی 30 ص...
مدیریت منابع انسانی 10 صمدیریت منابع انسانی...
گیاهان تیره نعناعیان 55 صگیاه ریحان 13 ص
گیاه چغندر قند 28 ص
گیاهان آپارتمانی 60 ص
برق 10ص
بررسی نقش رسانههای جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان
برق
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمیسبک (داخلی – خارجی)
بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صاد
طرح توجیهی تولید رزین الکید
پل 24 ص
کلمات کلیدی :گذاری برنامه ریزی وفقیت دیران بازاریاب برنامه ریزی وفقیت دیران ارتقای ارزش دیران بازاریابی عدم شناخت فاهیم بازاریابی تجاری دیران بازاریابی دیریت brand ارتقای اهداف شناخت
- ۹۶/۰۹/۱۵