buy

buy

  • ۰
  • ۰

موفقیت مدیران بازاریاب

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 30

فهرست

عنوان

صفحه

چکیده

مقدمه

نام تجاری

مدیریت نام تجاری

بیانیه مأموریت

تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی

تدوین راهبرد نام تجاری

ابعاد نام تجاری

ماتریس استراتژی های نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

محاسبة ارزش نام تجاری

ارزیابی ارزش نام تجاری

شواهدی بر ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

منابع

1

2

3

4

5

9

10

12

15

17

19

19

20

21

22

25

چکیده

دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.

دراین مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.

مقدمه

مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آن که تلاش آنها برای خلق و نگهداری Brand فاقد برنامه ریزی های لازم بوده بدلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند بصورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند. اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران Brand، مفاهیم بازاریابی ر از قبیل شناخت نیازهای مشتری، موضع یابی، فعالیت های ترفیعی و تبلیغاتی بخوبی میدانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند اما در مجموع آن چه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در راه ارتقای ارزش نام تجاری بکار گیرند.این همه از آنجا ناشی می شود که آنها شناخت درستی از نام تجاری بعنوان یکی از مهمترین دارائیهای نامشهود شرکت ندارند و برداشت آنها از دارایی صرفاً شامل چیزهایی است که درنظر می آید و قابل لمس است همانگونه که علم مدیریت سازمان می تواند مدیران مؤسسات تولیدی را با استفاده از ابزارهای مدیریتی نظیر هدف گذاری، برنامه ریزی، همآهنگی، بسیج منابع و امکانات و کنترل یاری دهد تا به اهداف سازمان دست یابد. علم مدیریت Brand نیز مدیران را قادر می سازد تا برنامه ریزی مدیریتی صحیحی در راستای دستیابی به اهداف نام تجاری بکنند، بگونه ای که بدون به هدردادن منابع، میزان دستیابی به اهداف بیشینه شود.

نام تجاری

شاید بتوان فت که بارزترین مهارت حرفه ای بازریابان، قابلیت توانایی آنها در ایجاد، حفظ، مراقبت و ارتقای نام تجاری(Brand ) است. تعیین نام تجاری هنر و بنیان بازاریابی است. نام تجاری سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می









سایر محصولات :
موفقیت مدیران بازاریاب

موفقیت مدیران بازاریاب ...

موضوعاتی که بر توانایی هماهنگی وکنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی اثر می گذارند 20 ص

موضوعاتی که بر...

موانع توسعه بهره وری درایران 26 ص

موانع توسعه بهره...

مواد لازم برای نقاشی سیلیکات 79 ص

مواد لازم برای نقاشی...

مهندسی مجدد پروژه های پتروشیمی 16 ص

مهندسی مجدد پروژه های پتروشیمی 16...

مهندسی و معماری سیستم‌ها 37 ص

مهندسی و معماری سیستم‌ها...

مهندسی مجدد چیست ؟ 33 ص

مهندسی مجدد چیست ؟...

مهندسی مجدد درس کاربردکامپیوتر در مهندسی صنایع 6 سیگما 131 ص

مهندسی مجدد درس کاربردکامپیوتر در...

مهارتهای نیروی انسانی در سازمانهای امروزی 12 ص

مهارتهای نیروی انسانی در سازمانهای...

منابع انسانی با کیفیت ؛ کلید طلایی رقابت 16 ص

منابع انسانی با کیفیت ؛...

منابع «نیروهای» انسانی 25 ص

منابع «نیروهای» انسانی 25...

مقدمه‌ای بر مدیریت منابع انسانی 22 ص

مقدمه‌ای بر مدیریت منابع انسانی 22 ص...

مقدمه ای بر سیستمهای خبره 75 ص

مقدمه ای بر سیستمهای خبره 75...

مقدار مصرف کود ازته

مقدار مصرف کود ازته...

مقایسه هزینه اثربخشی روش دیالیز با پیوند کلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژا

مقایسه هزینه اثربخشی روش دیالیز...

مفهوم مدیریت 14 ص

مفهوم مدیریت 14 ص...

مفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت جامع 17 ص

مفاهیم و فلسفه مدیریت کیفیت...

مـدیریـت شطـرنجـی

مـدیریـت شطـرنجـی...

معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی 28 ص

معماری ‏سیستم‏توزیعی مدیریت‏اطلاعات‏بیمارستانی...

معماری سازمانی 13 ص

معماری سازمانی 13 ص...

معرفی روشهای نوین مدیریت 22 ص

معرفی روشهای نوین مدیریت...

مطبوعات 32 ص

مطبوعات 32 ص...

طرح توجیهی تولید آبمعدنی طعم دار

طرح توجیهی تولید...

مطالعه تطبیقی نظام تحقیق و توسعه در بیمارستان‌های کشورهای منتخب 42 ص

مطالعه تطبیقی نظام...

مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت منابع انسانی و ارائه الگوی مناسب برای ایران 33 ص

مطالعه تطبیقی الگوهای نوین مدیریت...

مشکلات مدیریت در ایران 34 ص

مشکلات مدیریت در ایران 34 ص...

مشاوره 36 ص

مشاوره 36 ص...

مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه ریزی ساخت 26 ص

مسئولیت و شرح فعالیت واحد برنامه...

مسئولیتهای اجتماعی مدیران و بنگاههای کسب و کار 13 ص

مسئولیتهای اجتماعی مدیران و...

مسئولیتهای اجتماعی مدیران 13 ص

مسئولیتهای اجتماعی مدیران 13 ص...

مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران 13 ص

مرکز اطلاعات و...

مرز میان پنهان و آشکار پولشویی 17 ص

مرز میان پنهان و آشکار پولشویی...

مدیریت کیفیت

مدیریت کیفیت...

مدیریت کار و زمان 6ص

مدیریت کار و زمان 6ص...

مدیریت ژاپنی 30 ص

مدیریت ژاپنی 30...

مدیریت پیمان 15 ص

مدیریت پیمان 15 ص...

نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات همراه با پاسخ نامه

نمونه سوالات آزمون...

مدیریت و رهبری در رسانه 15 ص

مدیریت و رهبری در رسانه 15...

مدیریت و برنامه ریزی

مدیریت و برنامه ریزی...

مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک 13ص

مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک 13ص...

مدیریت و برنامه ریزی 15 ص

مدیریت و برنامه ریزی 15 ص...

مدیریت و اقتصاد

مدیریت و اقتصاد...

مدیریت و اقتصاد گاوداری

مدیریت و اقتصاد گاوداری...

مدیریت نوین و توسعه پایدار 40 ص

مدیریت نوین و توسعه پایدار 40 ص...

مدیریت موفق 31 ص

مدیریت موفق 31 ص...

مدیریت منابع انسانی در بیماریهای مدیریت

مدیریت منابع انسانی...

مدیریت منابع انسانی 8ص

مدیریت منابع انسانی 8ص...

مدیریت منابع انسانی 30 ص

مدیریت منابع انسانی 30 ص...

مدیریت منابع انسانی 10 ص

مدیریت منابع انسانی...

گیاهان تیره نعناعیان 55 ص
گیاه ریحان 13 ص
گیاه چغندر قند 28 ص
گیاهان آپارتمانی 60 ص
برق 10ص
بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان
برق
بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی‌سبک (داخلی – خارجی)
بررسی وضعیت فعلی مدیریت بازار فیروزه صادراتی استان خراسان و ارائه راهکارههای مناسب جهت افزایش صاد
طرح توجیهی تولید رزین الکید
پل 24 ص

کلمات کلیدی :گذاری برنامه ریزی وفقیت دیران بازاریاب برنامه ریزی وفقیت دیران ارتقای ارزش دیران بازاریابی عدم شناخت فاهیم بازاریابی تجاری دیران بازاریابی دیریت brand ارتقای اهداف شناخت
  • ۹۶/۰۹/۱۵
  • محمد محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی